Logowanie klienta do usług
 
SMI! Series Logo
             
     
 
Flag of the United Kingdom
Technologia

 
Technologia
       
  Techniki antyspamowe wykorzystywane w SMI!

SMI! korzysta z najlepszych dostępnych aktualnie technologii antyspamowych na świecie. "Najlepsze" oznacza rozwiązania, które cechują się:

  • doskonałą skutecznością (97%-98%),
  • szybką reakcją na nowe zagrożenia (real-time),
  • pełną automatyzacją (nie wymagana konfiguracja),
  • popularnością (+350 000 klientów SMI! , +35 milionów użytkowników RPD™),
  • deterministycznością (bez heurystyki, bez przypuszczeń).
  • minimalnym poziomem fałszywych wskazań (mniej niż 1 na 27 000 wiadomości).

Metody wykrywania spamu w SMI! bazują na jego masowej naturze - nie na podobieństwie treści. Aby spam był efektywny ekonomicznie, musi być rozsyłany masowo. Opatentowana technologia wykorzystana w SMI! w każdej sekundzie analizuje ponad 30 milionów prawdziwych skrzynek odbiorczych i przesyła informacje statystyczne do Centrum Wykryć na temat trendów w ruchu poczty internetowej. Następnie, po stronie klienta lub naszych centrów danych Managed Service, każda przychodząca wiadomość porównywana jest z sygnaturami masowo przesyłanych wiadomości (na podstawie wiadomości generowane są kryptograficzne sygnatury bez możliwości przywrócenia oryginalnej treści wiadomości).
SMI! and Commtouch's Detection Centers

Nasza konkurencja korzysta ze słabszych metod takich jak:

analiza heurystyczna i/lub filtr Bayesa – mogą być oszukane, są zależne od języka, generują dużą ilość fałszywych wskazań - my nie korzystamy z heurystyki i filtrów Bayesa .

sieci skrzynek pułapek itp. – tworzą wiele fikcyjnych skrzynek pocztowych i oczekują na przychodzącą pocztę. Na podstawie treści otrzymanej poczty tworzone są przykłady spamu. Techniki takie nazywane są myląco np. "sieci genetyczne", "sieci badawcze" itp., ale tak naprawdę z treści wiadomości przesłanej do fikcyjnej skrzynki tworzony jest wzorzec, którego następnie szuka się w sprawdzanych wiadomościach. Rozwiązanie takie powoduje występowanie wielu pomyłek, poza tym uderza jedynie w około 80% spamu ignorując spam specjalistyczny (około 20% spamu).

okresowe aktualizacje – najlepsi konkurenci aktualizują swoje rozwiązania co 5 minut. My korzystamy z zapytań w czasie rzeczywistym bez opóźnień w aktualizacjach. Oznacza to, że wykrywamy i blokujemy spam w ciągu pierwszych minut od pojawienia się nowego zagrożenia.

skompliowana konfiguracja – inne produkty mogą cechować się tysiącami konfigurowalnych parametrów wymagających zaangażowania administratora. SMI! automatycznie wykrywa spam bez ręcznego dostrajania i tworzenia zasad filtrowania.

SMI! korzysta z poniższych technik wykrywania spamu:

W celu zapewnienia minimalnej ilości błędnych rozpoznań korzystamy jedynie z technik deterministycznych.

  • SMTPGuard™
  • Real-time Pattern Detection™ stworzony przez Commtouch™
  • Wykrywanie podszywania się
  • Serwery RBL - Real-time Blackhole List
  • SURBL – w celu zablokowania prób phishingu
  • DNS – wielopoziomowe przeszukiwanie nazw domen
  • SPF – Sender Policy Framework
  • Szare listy
  • Weryfikacja odbiorcy
  • Weryfikacja nadawcy
  • Filtry załączników
  • Białe i czarne listy adresów e-mail
  • Białe i czarne listy adresów IP

Poniższe techniki mogą być również wykorzystane przez administratora:
  • Klasyfikacja daty i czasu
  • Sprawdzanie treści